Управління освіти, молоді та спорту

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора КУ Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» (далі – директор ІРЦ).
Повне найменування: комунальна установа Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр».
Юридична адреса ІРЦ: 32400, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 109-А.
Найменування посади:
– директор комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр».
Умови оплати праці:
– на оплату праці директора ІРЦ розповсюджуються умови, передбачені Законом України «Про освіту» в частині оплати праці педагогічних працівників.
Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Вимоги до посади:
• вільне володіння державною мовою.
• вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
• стаж роботи за фахом не менше п’яти років;
• знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;
Документи подаються до управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради протягом 20 календарних днів з дня оголошення конкурсу (до 06 лютого 2019 року) за адресою: м.Дунаївці, вул.Гагаріна, 16, каб. №5.
Перелік документів:
• копію паспорта громадянина України;
• письмову заяву про участь у конкурсі;
• копію трудової книжки;
• копія (копії) документа (документів) про освіту;
• письмова згода на збір та обробку персональних даних;
• заповнений особовий листок по обліку кадрів з автобіографією;
• мотиваційний лист довільної форми.
Конкурс проводиться поетапно:
– прийняття рішення про оголошення конкурсу;
– оприлюднення рішення про оголошення конкурсу;
– приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі (до 06.02.2019 року включно);
– попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам;
– проведення іспиту та визначення його результатів;
– проведення співбесіди та визначення її результатів;
– прийняття рішення про рекомендацію укласти контракт з переможцем конкурсу.
Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантної посади передбачає перевірку та оцінку їх знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр».
Іспит складається з 5-ти питань за вищезазначеними напрямками. Загальний час для проведення іспиту становить 60 хвилин.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за тел. (03858) 31-2-03.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *