8 квітня відбулася вебінар-нарада, у якій взяли участь директори та заступники директорів закладів загальної середньої освіти Дунаєвецької міської ради.
Начальник управління Інна Ісакова звернула увагу на роботу закладу освіти в період карантину, проаналізувала впровадження форм дистанційного навчання в закладах освіти громади та зупинилась на основних проблемах. Запропоновано ряд заходів, які сприятимуть покращенню форм дистанційної роботи.
Завідувач МК Лариса Фурман зазначила, що методичний кабінет працює з педагогами дистанційно, надаючи методичні послуги для підтримки педагогів у організації та проведенні освітнього процесу дистанційно. На сайті методичного кабінету створено інформаційний ресурс “Дистанційне навчання” (матеріали для керівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО, педагогів щодо організації навчання в умовах карантину постійно оновлюються). Продовжує роботу методичне онлайн-консультування (відповіді на запитання надсилаються на електронні адреси, зазначені при заповненні форми). Щоденно проводяться консультації в телефонному режимі, спілкування наживо (відеочати у скайп, вайбер, месенджер) з питань організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання. Але позитивний результат буде тільки за умови співпраці керівників ЗЗСО, педагогів та методистів.
Наголошено на особливостях проведення навчально-польових зборів для учнів 11 класів, замовленні підручників для 7 класів.
Заступник начальника управління Олег Самуник проаналізував нормативно-правові документи щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року. Звернув увагу на окремих змінах в правовій базі, що стосується освітньої діяльності та роботи установ.
Вебінар-нарада
- Акція-челендж «Великодній смаколик»
- Бережіть природу, люди!!!