06 вересня 2019 року відбулося навчання новопризначених керівників закладів дошкільної освіти у формі інструктивно-методичної наради «Організація роботи з діловою документацією у ЗДО Дунаєвецької міської ради». На нараду була запрошена заступник міського голови Н.Слюсарчик.
З загальними вимогами до створення та оформлення документів ЗДО, порядком ведення трудових книжок, з наказом, як одним із видів розпорядчих документів, систематизацією та зберіганням документів ознайомила присутніх головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту ДМР Е.Паламарчук.
Г.Давиденко, методист МК управління освіти,молоді та спорту ДМР розкрила питання щодо планування освітнього процесу в ЗДО, А.Михальська, завідувач ЦРД «Пролісок» інформувала про перелік обов»язкового складу документів ЗДО, ознайомила керівників з орієнтовним переліком наказів ЗДО.
Л.Гудзяк, технолог дитячого харчування групи централізованого забезпечення управління освіти, молоді та спорту ДМР розглянула питання ведення документації з організації харчування, а О.Лігоцька, головний бухгалтер управління освіти, молоді та спорту ДМР, повідомила про вимоги до ведення фінансової звітності керівником ЗДО.
Навчання новопризначених керівників закладів дошкільної освіти
- Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад практичного психолога та логопеда комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»
- Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника Голозубинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Дунаєвецької міської ради