Управління освіти, молоді та спорту

НУШ: точки дотику, нові виклики та можливості

Реформа шкільної освіти в Україні триває, а з нею й пошук нових підходів та інструментів для впровадження у навчальний процес. 24 вересня точкою дотику з НУШ для заступників ЗЗСО став Флеш-семінар, присвячений актуальним питанням впровадження реформи Нової української школи в базову середню освіту, організований Центром професійного розвитку педагогічних працівників на базі Дунаєвецького ліцею №2 (в.о. директора Наталія МАГЕРА).
Флеш-семінар став платформою для відвертого обговорення нових викликів, проблем та пошуку шляхів їх вирішення. У ході роботи були представлені різноманітні практичні кейси, які демонструють, як заклади освіти успішно адаптуються до вимог НУШ.
Учасники мали можливість:
– поділилися своїми думками щодо освітніх змін у новому навчальному році, представлених директоркою Центру ПРПП Галиною ДАВИДЕНКО;
– отримати практичні рекомендації щодо складання освітньої програми та навчального плану закладу освіти від заступника директора Залісцівської гімназії – Олени РУДЬКО;
– подивитися на НУШ очима дитини завдяки представленню рекомендацій щодо оцінювання та інструментарію формувального оцінювання консультантом Центру Іриною Шендерук та заступником директора Великожванчицького ліцею Любов’ю КРИСЬКОВОЮ;
– з’ясувати переваги впровадженя в роботу закладу освіти ЄАС – платформи для цифровізації атестаційного процесу завдяки Наталії МАГЕРІ – директорці Дунаєвецького ліцею №2;
– ознайомитися з візуальною технікою «Фішбоун» – потужним інструментом для аналізу причинно-наслідкових зв’язків в ході практикуму від консультантки Центру Наталії ЧУМАК.
Родзинкою заходу стало представлення інноваційної освітньої платформи«AR BOOK», яка відкриває нові можливості для інтерактивного навчання.
Флеш-семінар став не просто інформаційним заходом, а потужним імпульсом для подальшого розвитку освітнього процесу в регіоні. Учасники мали змогу не лише отримати теоретичні знання, а й обмінятися досвідом, знайти нові ідеї та налагодити професійні зв’язки.
Підводячи підсумки, дійшли висновку, що НУШ – це не просто нова програма, а цілий комплекс заходів, спрямованих на оновлення освітньої системи в Україні. Для успішної реалізації реформи необхідна спільна робота всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів, батьків та адміністрації закладів освіти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *