Управління освіти, молоді та спорту

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання коштів» (зі змінами) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку і їдальні Дунаєвецького ліцею №3 Дунаєвецької міської ради за адресою: вул. Шевченка, 109 А, м. Дунаївці, Дунаєвецька територіальна громада, Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну (договірна ціна може бути надана без обґрунтовуючих розрахунків її вартості);
• локальні кошториси.
2. Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 з урахуванням даної тендерної документації. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін’юсті 16.08.2018 за № 931/32383).
3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля).
Під час виконання робіт необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема:
– не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
– під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
– не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
– компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.
Засобом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є наданий Учасником гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів.
4. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві.
5. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист.
6. Якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником (надати лист-згоду).
7. Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству. Про що у складі тендерної пропозицій надати гарантійний лист.
8. Усі матеріали та обладнання, що монтуються, повинні бути новими та такими, що не були у використанні, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції.
9. Роботи виконуються на підставі затвердженої проектної документації. Внесення змін до проектної документації, в тому числі зміна технології можлива лише після погодження з автором проекту, про що надається письмова згода.

2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі ««Капітальний ремонт приміщень харчоблоку і їдальні Дунаєвецького ліцею №3 Дунаєвецької міської ради за адресою: вул. Шевченка, 109 А, м. Дунаївці, Дунаєвецька територіальна громада, Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі:
8 784 325,00 гривень.
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку і їдальні Дунаєвецького ліцею №3 Дунаєвецької міської ради за адресою: вул. Шевченка, 109 А, м. Дунаївці, Дунаєвецька територіальна громада, Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) та відповідає розміру бюджетного призначення..
5. Процедура закупівлі:
Відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку і їдальні Дунаєвецького ліцею №3 Дунаєвецької міської ради за адресою: вул. Шевченка, 109 А, м. Дунаївці, Дунаєвецька територіальна громада, Кам’янець-Подільський район, Хмельницька область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), доступно за відповідним посиланням: UA-2024-08-13-011110-a

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *