- ЗАКОН УКРАЇНИ “Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг”
- Постанова КМУ від 21 серпня 2013 р. № 607 “Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами”
- Постанова КМУ від 9 серпня 2017 р. № 576 “Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад”
- Постанова КМУ від 10.04.2019 № 530 “Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти”
- Наказ МОН від 23.04.2018 № 414 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти”
- Наказ МОН від 08.06.2018 №609 “Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти”
- Лист МОН від 18.05.2012 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
- Лист МОН від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання».
- Лист МОН 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя».
- Лист МОН № 1/9-2 від 10.01.17 року “Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами”.
- Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах».
Формування освітньої траєкторії для розвитку дітей з особливими освітніми потребами <переглянути / завантажити>