Панорама творчих ідей, зініційована Центром професійного розвитку педагогічних працівників, об’єднала вихователів груп раннього віку навколо теми «Ігротека вихователя групи раннього віку» 12 березня на базі Дунаєвецького ЗДО №4 «Теремок».
Модератором зустрічі була Галина Давиденко, директорка ЦПРПП. До уваги учасників зібрано і презентовано багато практичних розробок та методичних підказок, які допоможуть зацікавити й утримати увагу малюків, і, звісно, забезпечити їх різнобічний розвиток: «Навчання в дії: казка –шумівка у роботі з дітьми раннього віку» (Вікторія Кузь, вихователь Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка»), «Формуємо сенсорні еталони у дітей раннього віку» (Тетяна Васільєва, вихователь Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка»), «Ігри для організації пізнавальної діяльності дітей раннього віку» (Катерина Швець, вихователь Мушкутинецької гімназії), «Перші тактильні книжечки» (Лілія Блажеєва, вихователь Великокужелівського ЗДО «Сонечко»), «Дидактичний фартух для малюків» (Ольга Хорнат, вихователь Дунаєвецького ЗДО №4 «Теремок»), «Сенсорна адаптаційно-дидактична спідниця» (Світлана Чабан, вихователь Дунаєвецького ЗДО №3 «Берізка»), «Імітаційні руханки в роботі з дітьми раннього віку» (Оксана Глухова, муз керівник Дунаєвецького ЦРД «Пролісок»), «Перші кроки до мистецтва: зображувальна діяльність у ранньому віці» (Марина Кросондович, вихователь Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка»), «Формування сенсорно-пізнавальних компетентностей у дітей раннього віку засобами розвиваючої дошки – бізіборду» (Жанна Кліменко, вихователь Дунаєвецького ЗДО №4 «Теремок»), «Сенсорна коробка – універсальна розвивальна іграшка для малюків» (Людмила Савич, вихователь Дунаєвецького ЦРД «Пролісок»).
Успіх у вихованні дитини залежить від її виховання ще в ранньому віці. Опанування нового простору,умінь та навичок є початком життя в соціумі. І допомогти малюкові зробити перші кроки на цьому шляху – надважливе завдання, яке мають спільно вирішити батьки і вихователі.
Панорама творчих ідей «Ігротека вихователя групи раннього віку»
- Мости співпраці
- НМТ – 2024: ресурси якісної підготовки