У День Державного прапора України, коли вся країна вшановує державні символи і свою історію вчителі суспільних дисциплін зібралися в рамках Великого Серпневого Вчительського Збору. «Історична лабораторія», організована Центром професійного розвитку педагогічних працівників у співпраці з Кам’янець-Подільським національним університетом стала майданчиком для професійного розвитку педагогів та допомогла визначити основні орієнтири нового навчального року в умовах сучасних викликів.
Учасники події мали змогу обмінятися досвідом, презентувати власні методики навчання, поспілкуватись з науково-педагогічними працівниками історичного факультету з актуальних питань.
З вітальним словом до учасників семінару звернувся Володимир ДУБІНСЬКИЙ, перший проректор університету, кандидат історичних наук, доцент.
З уроками та значенням Української революції XVII ст. присутніх ознайомив доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри всесвітньої історії Валерій СТЕПАНКОВ.
Завідувачка навчальної лабораторії «Дидактика історії» Ірина ПІГОВИЧ презентувала напрацювання із створення історичних навчальних коміксів. Не оминули увагою і тему використання «Штучного інтелекту» в системі освіти.
Жваву дискусію викликала надзвичано актуальна тема «Війна в Україні та її вплив на світову політику», яку грунтовно висвітлила Леся РУДА, кандидат політичних наук, асистент кафедри політології та філософії.
У колі однодумців педагоги обмінялися враженнями від висвітлених питань та отримали кваліфіковані відповіді на запитання від провідних науковців університету. Позитивні відгуки замовників освітніх послуг, обмін професійним досвідом, зацікавленість та вмотивованість – таким запам’ятався проведений науково-методичний семінар.
Висловлюємо слова вдячності викладачам Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка за співпрацю та надану педагогам можливість навчатись, удосконалюватись, розвивати ключові та фахові компетентності.
Історична лабораторія: орієнтири для вчителя
- Відзначення талановитих
- Консультативна рада Центру професійного розвитку педагогічних працівників: методичні орієнтири нового навчального року