Управління освіти, молоді та спорту

Вебінар-нарада

26 березня проведено вебінар-нараду з керівниками закладів загальної середньої освіти Дунаєвецької міської ради.
Начальник управління освіти, молоді та спорту Інна Ісакова наголосила на особливостях організації роботи закладу освіти в умовах карантину, дотриманні протиепідеміологічних вимог, режиму роботи закладу, відповідальності адміністрації закладу освіти за виконання вчителями освітніх програм.
Завідувач МК Лариса Фурман акцентувала на викликах, перед якими постали організатори освітнього процесу в умовах карантину, проаналізувала можливості організації навчання дистанційно, надала рекомендації щодо визначення з ресурсами, складання розкладу, навантаження на учня, налагодження комунікації класного керівника з учнями та батьками. Обговорено проблеми, які виникають у процесі організації навчання. На сайті методичного кабінету та в інших мережевих освітянських спільнотах постійно оновлюється освітній контент.
Досвідом організації навчального процесу в умовах карантину поділилися директор Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ №3 Микола Сікора (використання Google Сlasroom, спілкування у вайбер-спільнотах).
Директор Голозубинецької ЗОШ І-ІІІ ст. Оксана Лук’янова познайомила із використанням електронного щоденника дистанційного навчання закладу в умовах карантину як одним із способів комунікації учасників освітнього процесу.
Каліновська Оксана, директор Рахнівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст., ДНЗ», розповіла про можливості онлайн-ресурсу Zoom у роботі як з учнями, так і з педагогами.
Аліна Надвірняк, директор Січинецького НВК «ЗОШ І-ІІ ст., ДНЗ», поділилася досвідом використання відеоконтенту в роботі з учнями.
Валентина Благун, директор Ганнівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст., ДНЗ», зазначила, що комунікація між учнями, батьками та вчителями здійснювалася через групи у вайбер; проте проводиться робота щодо використанням педагогами інших ресурсів.
Виконуюча обов’язки директора Дунаєвецького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія» Інна Севастьянова презентувала досвід використання онлайн- ресурсів Google Сlasroom, Zoom у роботі з учнями 1-7 класів гімназії в розрізі кожного класу. Заступник директора з початкових класів Наталя Сохатюк акцентувала на можливостях різних ресурсів у роботі з учнями початкової школи.
Світлана Лізвінська, директор Великожванчицької ЗОШ І-ІІІ ст., зазначила, що проблемою в організації дистанційного навчання для педагогів закладу є недостатнє технічне забезпечення, відсутність інтернет-зв’язку, що має значний вплив на якість надання освітніх послуг в умовах карантину.
Методисти Людмила Прокопчук, Наталія Дармограй, Валентина Заторжинська, Інна Годлевська ознайомили із можливостями використання освітніх інтернет-ресурсів у роботі педагогів. Вікторія Жучковська висвітлила основні аспекти організації роботи соціально-психологічної служби під час карантину та особливості проведення вибору/замовлення підручників для 7 класу.
Відповіді на запитання педагогів про підвищення кваліфікації, які найчастіше надходять у рубрику «Методичне онлайн-консультування», дала Лариса Фурман.
Олег Самуник, заступник начальника управління, зупинився на окремих питаннях трудових відносин та оплати праці, наголосив на ефективності використання енергоносіїв.
Інна Ісакова зазначила, що тільки при тісній співпраці всіх учасників освітнього процесу (учнів, батьків, учителів) можна забезпечити доступність надання освітніх послуг в умовах карантину.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *