Управління освіти, молоді та спорту

“Калейдоскоп ідей” для вихователів ГПД

Для вихователів ГПД Дунаєвецької ТГ за ініціативи Центру ПРПП 13 жовтня було проведено захід «Калейдоскоп ідей» на базі Дунаєвецького ліцею №1. Захід об’єднав 15 педагогів із 8 ЗЗСО. Виховний простір ГПД – це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються.
Консультант ЦПРПП Наталія Дармограй зупинилась на методичних аспектах організації роботи ГПД. Відмітила важливість ведення ділової документації, знання нормативно-правової бази, яка регламентує роботу ГПД. Адже успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й наскільки правильно організований у ній режим. Також консультант провела невеличкий екскурс по інтернет-ресурсах, які можна використовувати вихователю ГПД.
Вихователі ГПД:
– Ганзюк Тетяна Антонівна (Дунаєвецький ліцей №4)
– Кушнір Аліна Олегівна (Іванковецький ліцей)
– Підгурська Анжела Ігорівна (Дунаєвецький ліцей №1)
– Константинова Марина Євгенівна (Дунаєвецький ліцей №1)
ділились ідеями із власного досвіду для урізноманітнення організованої діяльність дітей на різних етапах групи продовженого дня.
Гостем заходу була регіональний тренер від команди The LEGO Foundation із діяльнісного підходу у початковій школі в реаліях сьогодення – Підлісна Світлана Іванівна, учитель Дунаєвецького ліцею №2. Адже саме діяльнісний підхід дає змогу знайти підхід до кожного учня, виявити його потенціал , сформувати потрібні компетентності, через які у майбутньому дитина буде реалізуватися в житті.
Робота на ГПД не є відірваною від реалій сьогодення. Тому тема «Робота ГПД під час повітряної тривоги» була дуже актуальною. ІІ висвітлила вихователь ГПД Дунаєвецького ліцею №3 Солярик Валентина Василівна.
Сподіваємось, що вихователі групи продовженого дня, використовуючи отримані матеріали, зможуть урізноманітнити організовану діяльність дітей, врахувавши індивідуальні та вікові особливості учнів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *